Houston - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Rene Waard - WaarBenJij.nu Houston - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Rene Waard - WaarBenJij.nu

Houston

Door: Marcella

Blijf op de hoogte en volg Rene

04 Januari 2010 | Verenigde Staten, Houston

Vanochtend was het dan echt zover. We moesten vertrekken. Het afscheid viel zwaarder dan verwacht, maar het hoort er nu eenmaal bij. Omdat we naar Houston vlogen was de beveiliging enorm. We zijn uitgebreid gefouilleerd en ondervraagd en alle tassen werden doorzocht. Toen we eenmaal bij de gate waren, bleek ons vliegtuig anderhalf uur vertraging te hebben. Uiteindelijk stegen we om 12 uur dan echt op. Er waren genoeg films om ons mee te vermaken, dus de vlucht was zo voorbij. Toen we eenmaal buiten stonden, wilden we eerst aan dollars zien te komen. Er was maar 1 pinautomaat op het vliegveld en die weigerde allebei onze passen. We zijn dus maar overgegaan op de creditcard. Hopen dat die passen het nog gaan doen!
Vanavond gaan we proberen hier een normale maaltijd te vinden. Dat zal nog een hele opgave worden, want ze hebben hier echt niks anders dan junkfood! Daar heeft René overigens geen problemen mee ;) Daarna lekker vroeg slapen, want morgen wordt het weer een lange dag.

• 05 Januari 2010 - 16:57

Ruben:

Dame en heer,

Ik heb deze pagina tot een 'favoriet' gebombardeerd. Alleen vind ik 'famdewaard..' wel wat oubollig, jullie zijn een jong, hip stel!
    Gelukkig waren er genoeg films tijdens de vlucht, anders moet je echt zo met elkaar gaan praten, enzo.

He, geniet ervan.

Ruben

p.s. wat betreft die mensen die je noemde in je mail, dat is echt iets voor René. Die is nu in 't paradijs!

• 05 Januari 2010 - 18:35

Heidi:

Hallo Marcella, Ik ga het zeker allemaal volgen. Ontzettend spannend allemaal. Tis toch even wat anders dan de Rabo. Allebei ontzettend veel succes en geniet van alles!