Outreach - Reisverslag uit San Pedro, Belize van Rene Waard - WaarBenJij.nu Outreach - Reisverslag uit San Pedro, Belize van Rene Waard - WaarBenJij.nu

Outreach

Door: Marcella

Blijf op de hoogte en volg Rene

16 Februari 2010 | Belize, San Pedro

Heel snel alweer een nieuwe update, want we hebben belangrijk nieuws.
We weten eindelijk waar we naartoe gaan op outreach!

Vanochtend hadden we intercession. Eigenlijk zou Richie het voorbereiden, maar net voordat het begon, hoorde we dat de leiding intercession zou leiden. Toen wisten we natuurlijk al hoe laat het was... outreach!

Iedereen was natuurlijk verschrikkelijk zenuwachtig en na heel veel tijdrekken om ons nog zenuwachtiger te maken, kregen we eindelijk de 2 opties te horen: Nicaragua en India.

Rene en ik wilde allebei graag naar Nicaragua, maar we moesten er onafhankelijk van elkaar voor bidden. Dat deed iedereen, dus we gingen uit elkaar en gingen bidden waar God wilde dat we naartoe gingen.
Je raadt het al.. God wilde dat we naar India gingen. We vroegen het dus nog 3x, maar het was toch echt India. Dus het is definitief: we gaan naar India op outreach. 3 anderen uit onze groep gaan ook naar India en 2 meiden gaan naar Nicaragua. Dat kan nog wel veranderen, want voor de outreach naar India is veel meer geld nodig. Dus als mensen dat geld niet bij elkaar krijgen, gaan ze alsnog naar Nicaragua.

We hebben nog geen idee wat we in India gaan doen. Dat zullen we wel in de komende weken horen. We zijn al hard begonnen met het plannen van vliegtickets.

Zo nu zijn jullie allemaal weer helemaal op de hoogte!

• 17 Februari 2010 - 10:32

Janno & Roswietha:

Lieve Rene en Marcella,

Wat leuk om al die verhalen te lezen.
    Jullie maken een hoop mee. Wel een ander leven zo! We hebben veel respect voor wat jullie doen. Dus jullie gaan naar India? Spannend!
    We hopen dat jullie een goede tijd zullen hebben.
    Voelen jullie je intussen een beetje thuis of missen jullie het nuchtere Nederland?!

Nou, God's zegen!

Groetjes Janno & Roswietha

• 17 Februari 2010 - 11:14

David:

Ha Ha...
    Geweldig om te lezen.

• 17 Februari 2010 - 16:25

Dennis En Kirsten:

Dat is echt heel ver weg!!!
    maar heel vet!
    succes met alles!

xx

• 17 Februari 2010 - 16:45

Femke:

Wow! Gelijk na mijn eerste reacties kwam dit mailtje binnen: Marcella heeft een nieuw blog geplaast! Wat vet!! Jullie gaan naar India! Wanneer precies? Ik hoor het later wel;)

xxxxx Femke

• 22 Februari 2010 - 08:54

Anja Van Ingen:

Ha René en Marcella, ik las net jullie nieuwsbrief, wat geweldig om te zien hoe jullie groeien in jullie roeping. Gods zegen! Van de bonen naar de rijst, goeie ruil? :) Groetjes Anja

• 24 Februari 2010 - 20:26

Merel:

hey meis (en rene natuurlijk)

ik kom er dus nu pas chter dat jullie een reissite hebben, dus ik nog niet eerder gereageerd!
    wat een geweldige dingen maken jullie daar mee zeg! WAUW!!

geniet ervan en doe mooie ervaringen op!

xx merel en jan